Log in
 Webmaster filmundran...  
Namn: Torsti Mäkinen
Datum: Måndag den 19 Januari 2004 Kl: 21:05
Joo, joo! jag vet att det finns en massa DVD skivor med en massa skrammel på men nu söker jag efter något vettigt. Jakt, hundar, skytte, fiske o.s.v. Jag vill fortsätta att vara ansvarig för mina gärningar efter att jag sett/lyssnat på en DVD........det var bara det jag ville säga!

Torsti

Namn: Vorstehhusse
Datum: Måndag den 19 Januari 2004 Kl: 12:54
Lägg upp en bokningssida o få in lite förhandsanmälningar...:O) Jag är helt säker på att du får in flera hundra

Namn: webmaster
Datum: Lördag den 17 Januari 2004 Kl: 10:13
Kul att din träningssäsong redan börjat, vi har själva knappt avslutat jaktsäsongen.

I mitten av december fick jag min nya redigeringsutrustning som jag väntat på sedan i maj så nu har vi precis börjat klippa filmen. När den blir klar vågar jag inte säga, det beror på jobbelastningen men vi siktar själva på före sommaren.

Med den nya redigeringen kan vi nu också göra DVD, så planerna är att alla filmerna i Fågelhundserien ska komma i nyreviderat skick på DVD, så småningom…

Till Torsti och andra undrande så finns DVD i verkligheten och omsättningen har redan passerat VHS i köp- och uthyrningsbutikerna. Så VHS bandet tillhör snart teknikhistorien, vem minns idag VCR och Betamax.

Besök en välsorterad radioaffär och inhandla en dylik apparat för 990 kronor eller byt mobil och få en DVD-spelare på köpet.

Namn: Torsti Mäkinen
Datum: Fredag den 16 Januari 2004 Kl: 22:30
Vad är DVD? Jag köpte min gamla dator (-99) med DVD-rom och även min nya har det men än så länge har vi inte sett en enda DVD skiva i detta huset (som visserligen ligger mitt i spenaten). Det tycks vara något som alla talar om men ingen har sett. Ungefär som 3G alltså! Eller Spinone eller dy...

Torsti

Namn: Vorstehhusse
Datum: Fredag den 16 Januari 2004 Kl: 15:53
HUr går det tro? Är den på g. Min träningssäsong har börjat :O) Blir det en riktigt smaskig DVD-utgåva tro , med extramaterial?

Namn: webmaster
Datum: Torsdag den 14 Augusti 2003 Kl: 20:59
Hej,
Sten Ch och jag har bara råd att ägna ledig tid till våra hundfilmer, och sådan tid har det varit ont om. Sten har fått lägga mycket tid på den nya jägarskolan och själv har det varit full fart på jobbet trots att det talas om lågkonjunktur.

Nåväl allt material är sedan i höstas filmat och nu återstår klippning, speakertexter och grafisk design. Vi siktar på att till nästa års träningssäsong så ska filmerna finnas klara, får se om vi lyckas.

Du minns rätt, filmerna kommer mycket att handla om Jonas Sandberg och hans pointrar och förhoppningsvis har du något trevligt att se fram emot.

Görgen

Namn: Jessica
Datum: Torsdag den 14 Augusti 2003 Kl: 14:03

Det känns som en evighet sedan, men någonstans någongång läste jag på Birddog om en kommande film där vi skulle få följa en pointervalps dressyr. Undrar om det inte var Sandberg som ägde pointern.
Vad händer med denna film? Blev det inget? Eller har jag något att se fram emot?

Hälsningar
Jessica

<< tillbaka
EftersöksService: 798    ApportService: 451    Forum: 28 806    
Startsida