Log in
 Duvor/duvslag...  
Namn: hasan
Datum: Måndag den 9 Februari 2015 Kl: 20:22
HEJ jag letar plats till mina duvor i NORRKÖPING akut akut mitt mobil nr är 0760666665 mvh hasan

Namn: rachid
Datum: Onsdag den 10 September 2014 Kl: 19:18
hej, jag är i behov att köpa eller hyra varken plats för att bygga ett duvslag eller köpa , hyra en komplett duvslag till mina duvor, jag är tacksam om ni kontaktar mig omedelbart.. tel 0737441640....MVH

Namn: Hamid
Datum: Lördag den 14 September 2013 Kl: 20:47
Hej, jag letar efter två duvor för att släppa den den 19 oktuber vid mitt bröllop. Om någon kan hjälpa mig hör av er till, hamid.asli@hotmail.com

Namn: Mehrdad
Datum: Lördag den 27 Juli 2013 Kl: 08:00
Hej alla fågelvänner!
Jag e i stor behov av plats för att bygga ett duvslag
För mina duvor snälla hör av er om ni har plats eller
Förslag tel 0738929537

Namn: Maria
Datum: Tisdag den 7 Februari 2006 Kl: 20:20
Hej!!

Behöver duvor till ett bröllop som ska äga rum i Stockholm den 22 april 2006.

Kontakta mig på email adressen.

Namn: Fadila
Datum: Tisdag den 21 Juni 2005 Kl: 09:14
Hej jag skulle behöva hyra/låna 2 vita duvor till ett bröllop i eskilstuna. Finns det någon som har några och kan göra det. Hör gärna av dig till mig på 0739-743492 el mail.

Namn: Nina
Datum: Lördag den 14 Maj 2005 Kl: 20:26
Hej Alla... jag undrar om någon har 2 st vita duvor till salu.. ska nämligen använd dom till ett bröllop sedan ha dom hemma så maila mig på nina_mark_90@hotmail.com ... personen ska helst bo i stockholm eller i norrbotten. men jag tar emot alla svar Tack

Namn: jim
Datum: Torsdag den 24 Februari 2005 Kl: 22:48
Har duvor till salu!

Mycket bra långdistansbrevduvor för avel.
Har även orientalisk ruller och engelska ruller med fler olika sorters högflygare.

för mer information maila! MVH

Namn: Fatma Aissaoui
Datum: Fredag den 3 December 2004 Kl: 13:12
Hej
Jag har läst att Daniel har duvor till salu, var vänlig
och ring mig, väldigt intresserad
0739781316

Namn: ali
Datum: Söndag den 13 Juni 2004 Kl: 15:04
jag söker en lite plats för mina duvor de är 4st högflygare ock vakra mvh ali

Namn: Setter
Datum: Lördag den 12 Juni 2004 Kl: 14:40
Vänlig

Man presenterar duvor för hunden och den ska vara helt lugn.

så enkelt är de.

Namn: Feyli
Datum: Fredag den 11 Juni 2004 Kl: 17:13
Någon som har duvor som bor i närheten av Gamleby ???
Jag älskar duvor och är proffs i detta ämne.Har inte sett en duva på jätte länge. Har haft de bästa duvor i mina dagar.har jagat duvor (fångat) .Skriv eller om ni har några bilder på dessa. Ha det bäst .

Ps: Stoppa duvan

Namn: vänlig
Datum: Måndag den 24 Maj 2004 Kl: 23:01
Frågan är om detta är vänligt, men jag prövar i lugn ton. Tråden startades av någon som skall ha "passivitetsträning" Upplys mig om poängen med det, jag har faktiskt inte fattat, fattar era hundar ?

Namn: allan
Datum: Söndag den 23 Maj 2004 Kl: 17:10
hej.jag söker en plats där jag kan bygga ett duvslag till mina duvor, finns det nån som vet nåt så mejla mig gärna serpooshan00@hotmail.com jag bor i stockholm västerort

Namn: Daniel
Datum: Onsdag den 12 November 2003 Kl: 08:03
Hej!
Är karnske lite sent ute men har ett komplett duvslag till salu till högstbjudande.

Namn: Kjell Nordberg
Datum: Torsdag den 28 Augusti 2003 Kl: 13:22
Jag har blivit fascinerad av de tamduvor som jag matar på vår villatomt. F.n. är det närmare ett 30-tal som kommer regelbundet för att äta, bada och lata sig i solskenet på gräsmattan.
Kan jag bygga ett duvslag åt dessa? Kan nån hjälpa mig med var jag i så fall hittar en relativt utförlig teknisk beskrivning med t.ex. utrymmen, mått etc.
Hälsningar
Kjell

Namn: Marie
Datum: Måndag den 13 Januari 2003 Kl: 23:18
Ett duvslag kan du inreda i ett uthus. Snickra ett par kvm rum mot en yttervägg där det är lämpligt att göra ingångshål. Sätt en pinne på utsidan som sticker ut en bit utanför ingångshålet. Bygg reden så duvorna kan föröka sig. Skaffa duvor från någon som redan har, men se till att du får golvduvor och inte sådana som redan flugit, för då flyger de hem till förra ägaren så fort du släpper ut dem. Tar du golvduvor och matar in dem ordentligt innan du släpper ut dem så kommer de hem igen. Mata duvorna med foderärtor.

Namn: John Sjöström
Datum: Söndag den 12 Januari 2003 Kl: 15:07

Jag tänkte jag skulle försöka mig på lite passivitets träng med hjälp av duvor. Är det någon som har lite information vad som krävs för att hålla duvor. Jag ser helst en så enkel konstruktion som möjligt. Vidare, vilken typ av duvor bör det vara och var får man tag i dem?

<< tillbaka
EftersöksService: 796    ApportService: 451    Forum: 28 806    
Startsida